Sunday, May 24, 2015

Pakej 4D scan Baby Bella

assalamualaikum..
 
Alhamdulillah, akhirnya terjawab sudah gender baby dalam kandungan I.. It's a GIRL... as predicted... Allahuakbar!.. dah anak ke 4 baru ada rezeki nak buat scan 4D... syukur sangat, pakej ni berbaloi... boleh klik ke link ni.. memang berbaloi sebab pakej yang I ambil adalah include CD gambar dan short movie pergerakan baby dalam kandungan, dan 4R size colour print out dengan harga RM120.. detail sonographer tu scan.. hampir 30minit juga sonographer tu belek2 dan gegar2 perut I.. untuk dapatkan angle dan pics yang benar-benar clear.. huhhu..
 
 wajah gegirl kedua I.. hai sayang.. memang sepanjang proses scan berlangsung baby asyik tidur je.. menguap adalah dekat 7 kali hehehe.. agaknya memang time dia tidur kot..

 in shaa Allah, I dan family nak namakan baby bertuah ni Izzrin Salsabella... in short, Bella.. maksud salsabella atau salsabila adalah 'air mata syurga' ... Izz bermaksud 'kekuatan'  abang kakak asyik tanya bila baby bella nak keluar... bila I cakap bulan 9 lepas raya, masing2 mengeluh " lambatnya baby keluar... " ehhehehe.. comel dan sweet je dengar..

okey.. ini adalah salah satu shot yawning atau menguap oleh baby Bella.. subhanallah...
 
last but not least pics censored sikit... inilah private part baby yang clear declared my baby is a GIRL... semoga Allah merahmati mu sayang.. moga sihat dan selamat ibu lahirkan nanti.. I love you..
 
wassalam..

No comments: