Sunday, January 25, 2015

what happen to me?

assalamualaikum,

yes, what happen to me? hehehe.. Alhamdulillah, sekian lama nak update tapi takde mood. syukur akhirnya hari ni dapat juga update. macam-macam berlaku sepanjang hibernating.. manusia biasa kan.. mesti ada suka duka..

jangkamasa stress kerana final exam dan preparation anak nak sekolah, akhirnya terjawab kerana kelesuan dan keletihan yang amat sangat. rupa-rupanya sudah terlepas tarikh 'dating bulan'. orang yang paling happy mestilah ayah 3S. dah lama perkataan 'baby' bermain dibibir beliau. hehehe.. agaknya sebab abang syabil dah 6 tahun.. si ayah membeli self tester.

result adalah positive.. me? speechless, happy? sedih? stress? semua bercampur baur. yang benarnya memang ada niat nak tambah seorang lagi baby girl. tapi, dalam masa terdekat? ya Allah, berikanlah kekuatan sebab bukan senang pregnant ketika masih bekerja+belajar part time. semester 6 kelihatannya lebih tough! hanya kepada Allah tempat mengadu dan bergantung harap. semoga ibu kuat.. baby pon kena kuat..

result semester 5 sudah keluar pagi ni, Alhamdulillah lulus semua walaupon gred nya tak seperti yang diharapkan. tetaplah diri ini bersyukur. semoga semester depan ada keajaiban berlaku.. :)

ok, mual2 pening2, nak muntah sudah terasa kalau berada depan scree PC untuk jangkamasa yang agak lama... till then, semoga Allah permudahkan urusan kita ye kawan-kawan. aameen.

No comments: