Monday, July 26, 2010

utang tk bayar!

memang hangin jela kan... bila call opisnye tk berangkat.. dekat 1 bulan gini ler.. penat dh dok dail tp tk berangkat jugek teponnye... opismate tkkan tade.. ke dia cabut wayar tepon... alahai setakat 300-400 je yg aku nk tuntut... penat rasanye dok kejar2 gini...


harapnye tk kena tipu sbb aku jenis tk tipu org pasal bab duit.. mungkin ada hikmah disebaliknya.. moga Tuhan buka pintu hati dia untuk call aku and buat explaination.. aku nk call enset dia dia kata tade enset.. logik tak zaman gini tak pakai enset... ermm... sdapkan ati jela... moga duit itew milik aku... amin...

psst : kalo dpt kembali duit tu nk start beli baju raye 3S.. huhu...kembalikannnnnnnnnnn

7 comments:

Unknown said...

cehhhhhh busukkk punya olang! utang tak bayar!!!

izz said...

tula jujue.. sakit ati jugekla kan.. sebab dok ngelak2 tu..

Ms Pearl said...

nyiah mcm mana leh sampai tiga empat kau bagi pada orang ni nih?

izz said...

bukan bagila nyiah hani cayang.. dia amik bio aura dgn mak... n 3-4 bulan tk bayar.. dok mintak tangguh pastu mak dok call tk leh reach dia plak... huhu

Ms Pearl said...

tak pe nyiahhh
esok dia ada duit
sure her/his phone reachable
sabar .....
tengah sesak kot...
tapi kalau tengah takde duit just inform la kan mintak tangguh takdelah MIA gitu je ye tak

izz said...

ye nyiahh.... jumaat ni free? leh jupe x?

Ms Pearl said...

nyah mak tak free le..hari ni.
ada hal sikit...
mak kalau jumaat ni memang sukar untuk di predict...
happy shopping to you