Wednesday, July 28, 2010

baju raya

A

B

C

D

E

kali ni ai nak meniaga jap.. hehehe.. actually ai cuma gi nengok baju raya english cotton yg ready made ni kt kedai kawan ai.. sangatla cantik dan harga pon boleh tahan.. sbb kain ni kalo kt jakel rm18 per meter yang oooiii! kalo tempah pon dah rm25 ke atas kan.. so, tambah tolak lebey krg je rege nye... sambil2 beli utk anak sendiri amiklah lebih sket kot2 ada kwn2 yg berkenan.. kalo mak dpt kumpulkan ramai kwn utk beli leh kita dpt harga yg lebih rendah kan??? sharing is caring.. wah2!

saiz 1-2 y = rm49
saiz 3-4 y = rm59
saiz 6-8 y = rm69
saiz 5 dan 7 tiada kerana dibundarkan ke angka 6 dan 8... beza tk banyak.. dlm 1-1.5 inci... so, mari2... kalo lagi ramai lagi murah lor... kekekeke
(esok ai upload 3-4 patern lagik ok! mmg cantik n kualiti!)

7 comments:

Tie-Ibu wawanisolehah said...

Alahai Iza..br jer tempah baju raye..kain japanese cotton 120=4mtr itu blom masuk upah...takpe2 nanti tie tlg promote kat kwn2

izz said...

lor ye ker... hehehe.. tkpe... janji anak dara 3 org tu dh ada bj raya.. =) thanks tie

rina said...

Cantikknya... mcmana nak oder nih...

izz said...

rina : just bgtau design yg mane n saiz je ye.. cpt2... emel i kt izzarina@jkr.gov.my utk oder ... nnt i cek stok..

NoRwAnI nOrWi said...

wah meniaga plak..ai xde anak dara...kalau ada sure ai rembat sbb mmg cun..pssttt stroller mac laren yg ko idamkan tu mmg cun...tp mac laren mahal kan?aku tgh survey yg preloved jek...

Syima ~Mama Kyra~ said...

waa..cantik bj ry ni..jenis cotton tak panas kan..bj raya kyra dah tmph dgn cikgu ana le..emm..mybe tuk bj ry haji mgkin bole order tuk cotton dgn izza ;)

izz said...

wani : akhirnya aku beli maclaren quest zodiac ajer.. yg itew 1k ++ la babe.. hahaha.. tk mmpu lor...

syima : a'ah.. kyra ai pon dh tmpah sedondon purple .. yg ini nk wat pakai raya seterusnya ajer.. hihi.. kalo nk bgtau yg mana yer..