Wednesday, December 4, 2013

family celebration - anniversary

 assalamualaikum..
 
syukur Alhamdulillah.. perancangan dan simple plan untuk meraikan ulangtahun perkahwinan berjalan lancar semalam.. ingat nak postpone sebab syahmi masih di tahfiz sampai jumaat ni. tetiba dapat idea nak whatsapp ustaz Bisri. minta kebenaran untuk ambil syahmi usai class pada 5 petang. kemudian akan hantar semula ke tahfiz selepas celebrate. syukur Alhamdulillah ustaz kata boleh. so, lepas maghrib sama-sama ke radius international hotel. book bbq buffet. spend lebih kurang 2 jam di situ. syukur anak3 nampaknya enjoy.. begitu juga ibu ayah.. terima kasih Allah.. sayang Allah :)

kadang-kadang rasa bersalah juga bila cuti sekolah anak3 tak ke mana pon. cuma area klang valley ajer.. tambahan pula syahmi berkursus 2 minggu. plan memang ada cuma masa belom ada. maklumlah weekend class full.. takde pon free time.. tambahan pula 23hb dah start study week untuk final exam. paper pertama pula adalah pada 31hb.. sob sob... memang kena struggle dan berkorban.. sila redha wahai hati.. hehehe
 
 kononnya bermula 9hb hingga 19hb nak all out.. ke hulu ke hilir.. perlis-penang-Ipoh... dengan meeting, evaluation sebelum 2014, pemeriksaan final defect sebelum projek dikeluarkan dari system skala dan lain-lain. maklumlah hujung tahun.. orang atasan nak report la kan... saya yang menurut perintah :)
 
so.. 23hb start cuti panjang lah.. sampai final paper.. dalam kepala nak bawak anak ke lost world of tambun..boleh tengok harga tiket di sini .. I pemegang membercard toy r us.. so boleh beli 1 adult ticket-free kids ticket.. kalo pemegang debit card Maybank boleh dapat dsikaun 15% of normal price ticket.. for more info boleh call 05-542 8888... :)
 
tempat lain yang menarik yang nak pergi bawak 3s adalah zoo taiping.. Cameron highland pon macam nak gi sebab dah dekat beno dengan rumah ibu mertuaku.. hehehe.. penang pon bestkan... huhuhu tetapi en ayah hanya dapat cuti krismas ajelah kan... takpelah.. macam tak biasa berdikari sendiri kan..hehehe.. okeyla.. itu aje yg nak dirancang... kepala berserabut nak study yang mana dulu dengan assignment yang berlambak belum selesai.. hukhukhuk.. bertabahlah
 
raabi yassir walatuasir :)

No comments: