Wednesday, November 20, 2013

lemak di perut

assalamualaikum..
 
sob sob sob.. akhirnya hati meronta-ronta tak tahan tengok lemak-lemak diperut yang makin hari makin membiak dengan jayanya... uwaaaa.... badan rasa tak sihat dan berat semacam... sehingga kan fobia nak timbang berat...
 
so, semalam balik dari site meeting... yang confirm makan, makan, makan dan makan... kesedaran untuk buat exercise untuk kurangkan ketebalan lemak diperut dan peha pon jadi membara... memang dah tak boleh nak tengok je.. I need to do something.. maka, dapatlah buat exercise seperti di bawah dengan kiraan 50 kali sahaja... baru nak warm up..
 
maklumla... baru balik dari outstation 3 hari... maka anak3 dan ayah anak3 pon cuba meraih perhatian.. takpe... yang penting istiqomah... huhuhu... meh nak share sikit... ada juga tengok website yang berkaitan.. contohnya women fitness dan health.com.. syukurlah... zaman ni semuanya dihujung jari anda!

yang penting usaha, usaha dan usaha... memang I sedar.. sejak sambung study ni berat makin naik... mungkin sebab stress.. tak cukup masa .. stress akan menyebabkan I makan lebih dari biasa... ceh! alasan tu kot... hahaha... sudah-sudah la menyalahkan keadaan sekeliling... moh le usaha ye... kepada diri sendiri.. jangan hangat-hangat tahi ayam... LOL..


No comments: