Sunday, September 8, 2013

day two malacca trip

salam alaik..

syukurlah dah selamat sampai ke rumah walaupun lebuhraya PLUS penuh kereta dan hujan sepanjang jalan. 3S memang tidur dari bertolak sampai rumah hehehe. satu hari spend masa di tengah bandar melaka..


lepas penat mandi di waterpark, check out dan bff zura ajak makan asam pedas di dataran pahlawan.. kecewa sikit sebab tak jumpa asam pedas yang sedap dari semalam.. ronda dataran.. g muzium sana muzium sini.. syahmi berkenan sgt muzium samudera. pics dalam camera samsung.. nantilah i cuba download kalau rajin :)


encik husband nak sangat ronda jonker walk.. konon nak carik souvenier.. ala2 petaling street la jonker walk ni.. tp ada banyak juga outlet baba nyonya.. dpt beli t-shirt je sebagai kenangan since souvenier takde yang berkenan..


hajat dihati nak ke taman mini asean dan taman buaya.. syahmi dah teruja sangat. namun, Allah jua yang menentukan. on the way ke ayer keroh hujan pon mula turun.. anak3 pon dan berkeroh dalam kereta.. heheh..memang agak suntuk juga trip ni..kalau ikutkan tak sampai 24 jam spend time di melaka.. kena datang lagi nampaknya kata ayah.. then,ibu ayah pon ambil keputusan terus balik ke KL..


esok subuh jam 6pagi ibu nak drive pulak ke ipoh untuk meeting dan audit di dua site construction.. better balik awal kan.. syahmi syabil teman ibu ke ipoh esok. kyra school.. ibu tak nak lah kyra ponteng sekolah.. sri al amin memang cuti sebab student tahun 6 upsr kan.. next time ibu bawak kyra ye.. okla.. mata dah berat.. moga esok ibu segar drive ke ipoh (tetiba paragraph ni kata ganti nama ibu pulak... abaikan jela ye.. heheh konon2 ckp dgn anak3.. ) :D

salam and nunite
posted from Bloggeroid

No comments: