Tuesday, July 2, 2013

boss baru

salam alaik..
 
hukhukhuk... 1 julai lepas, boss I bertukar 3 orang sekaligus.. dengarnya ada kena mengena dengan rungutan dan komplen dari pihak kontraktor.. dan kontraktor tu pulak ada kabel besar dengan pihak atasan.. ermmm I sendiri pon tak tahu sahih ke tidak..
 
yang penting dua orang boss baru I adalah SKEMA.. uwaaaaa.... main pass kerja ajer... boss sebelum ni happy go lucky ajer... kadang2 kita lak yang risau sebab segala mak nika surat report bagai diaorang buat sendiri hahahaha... punyelah sempoiii.. I sejak dari gred 29 sampai lah naik 36 tetaplah di cawangan yang sama... cuma boss ajer yang bertukar2..
 
tak silap dah dekat 10 orang boss.. macam2 jenis perangai.. so far takde masalah yang besar dengan boss2 itu.. kita kenalah pandai handle... amik hati dengan buat perkara yang dia suka untuk kepentingan organisasi.. I ni jenis bukan keras kepala dan flexible... syukurlah I serasi dengan semua boss itu...
 
 
walaupon skema caranya mungkin ada part yang bagus kat dua orang boss baru tu kan... *think positive*.. hehehe.. entah2 lagi havoc dari boss lama... I ada juga dapat offer bertugas di cawangan pakar... tapi hati amatlah berbelah bahagi sebab selesa dengan tempat kerja sekarang.. boss I okey je kalau I nak bertukar cawangan untuk pengalaman baru.. cuma I je masih berkira-kira sebab design team amatlah busy... management team takdelah teruk sangat.. so, syukur atas nikmat Allah.. hehehe okeylah.. tu je.. bai!

No comments: