Thursday, June 6, 2013

vacation!

 
salam alaik...
 
study masih belum sampai pon 10%... konon ada 3 hari lagi untuk pulun paper geologi... ermmm biasalah kalo kerja dok dpn pc je kt office mmg ada je menda nak buat... surf itu ini.. segala mak nenek nak surf.. hihihi... kepala dok ligat plan mcm2.. memenuhi napsu duniawi... hihihi... ampun ya Allah, saya hamba MU yang lemah dan kerdil ..
 
insya Allah kot rezeki nan satu itu cepat, yakni sebelum start ramadhan, nak jugek bawak anak3 gi jenjalan mana2... yang dekat2 ajer.. tak pasti nk g beach ke atau pool ajer... huhu.. mcm lama je tak jenjalan jauh sket dari KL... en asben pon baru start kerja di tempat baru.. so, payah la nak apply cuti.. office hour dan sabtu half day mmg mcm payah nk plan cuti... tp syukurlah lebih baik dari waktu kerja terdahulu.. :)
 
so, plan nk ke krabi ujung bulan ni pon seolah2 terkubur.. nan ado rezeki... burn lah tiket flight.. syukurlah belum booking hotel segala... en asben pujuk, insya Allah lepas raya kita drive ke krabi bawak anak3... ermmm insya Allah la kan... yang betulnya, kita merancang, namun sebaik2 perancang adalah Yang Maha Kuasa.. okeylah... tu aje nk update.. wassalam..

3 comments:

Cho Zila said...

veranganler ni ingatkan kemanalah si izzani tadi..
suami izza keje apa lak? keje sma cuma opis lainkan...

Yong Is My Name said...

Izza,

sesekali kena rehatkan diri.
family is priority

ps: nanti dah pi krabi kasi share sama ky

izz said...

kak cho... aah opis lain :)

kak yong .. inysa Allah.. entah bila la gamaknya hehehe