Tuesday, January 29, 2013

sujud syukur..

salam....

syukur sangat kepada Maha Pencipta... walaupun terkadang diduga dgn manusia jahat hati disekeliling i... Allah tetaplah Maha Mengetahui, Maha Melihat dan Maha Mendengar... memang niat nak ikhlaskan hati untuk memaafkan org yg buat jahat dengan i... dan halalkan apa yg telah dihutang... tetapi, i hanyalah insan kerdil dan lemah sekali... kdg2 terdetik juga dihati untuk tidak memaafkan dan mahu tuntut semua kejahatan itu di akhirat nanti... we will see... sbb tak selamat juga kalo kita tipu org.. Allah kan Maha Adil... moga Allah bantu i untuk membuang sifat2 mazmumah dalam diri ini...

syukur keputusan di semester pertama ini adalah okey... cuma math aje seperti biasa tak 'friendly' dgn i... ngeee.. tp syukurlah tetap lulus... tak perlu mengulang... so, keep it up for 2nd sem dan seterusnya okey!!! 

dan... syukur sgt dgn rezeki Allah... jpa tawarkan biasiswa untuk i teruskan pengajian.. so, hanya perlu belajar dan kerja sungguh2... yuran pengajian kerajaan sponsor... syukur.... rezeki anak3.. moga abis je degree nnt terus naik pangkat... aameennn.... moga semua rezeki ini sbg pendorong untuk menjadi hambaNya yg lebih baik... Subhanallah... :))

No comments: