Monday, November 5, 2012

proud of them!

salam... :)
 
dah hujung tahun ni kebanyakan sekolah, kindergarten akan sebok dgn ujian akhir tahun, majlis kecemerlangan murid dan juga hari graduasi.. begitu jugaklah dengan Krista Taman Nirwana dan juga Tadika Taman Sang Kancil.. walau apa pon pencapaian syahmi dan syaqirah ibu tetap bangga.. sbb keputusan anak2 ibu adalah memberansangkan.. kang kalo ckp lelebih org kata riak pulak kan.. hehehe... syukur kpd Allah dgn pencapaian mereka.. :)
 
syahmi dan warga Krista Taman Nirwana.. 

Muhammad Syahmi Izzriq dengan classmate.. sebak dan terharu pulak sbb anak ibu dah besar dan nak masuk tahun satu dah next year... ibu doa moga Sekolah Rendah Islam Al-Amin dapat mendidik syahmi menjadi anak soleh yg berjaya di dunia dan akhirat... aameen.. :) terima kasih tidak terkira kepada seluruh warga kerja Krista Taman Nirwana kerana mendidik syahmi dgn jayanya.. proud of him! hanya Allah yang mampu membalas jasa kalian..

hari graduasi Izzrin Syaqirah... pon ibu mcm nak menitiskan airmata sbb anak dara ibu yang pemalu yg amats ni berjaya juga tamatkan pendidikan untuk pelajar 4 tahun di Tadika Taman Sang Kancil.. next year Kyra dan jadi student The Little Caliph , Taman Keramat .. terima kasih sgt kepada Cikgu Salmi dan team... tomey dia tu? hehehe

kyra terima scroll..
 
ibu sayang kyra tau!
 
manja ayah... ermmmm alahai hehehe
 
kita sebagai ibu bapa seharusnya menjaga amanah Allah dgn baik... cuba usaha untuk mencorak amanah Allah ini dgn baik.. bukanlah kita nak compete dgn parents yang lain.. tetapi do the best for kids... selagi dalam kemampuan kita... jika niat suci, insya Allah Tuhan tolong kita... jgnlah bandingkan sgt pencapaian anak2 kita dgn anak org lain.. sbb pertumbuhan dan pencapaian anak2 adalah unik.. jika menurut acuan islam insya Allah berjaya... :)

No comments: