Tuesday, November 8, 2011

tetiba SEDIH!

salam..

baru je post entry gembira pg ni... tetiba td dpt berita sedih... yg amat SEDIH! hidup ini kan umpama putaran roda.. sekejap kita di atas dan sekejap kita di bawah... kita kan manusia yg lemah dan kerdil... kepada Allah sahajala tempat aku mengadu... sungguh.. berderai juga airmata aku tadi.. mmg sungguh2 dugaan... dugaan dari awal tahun pon belum berakhir timbul lg satu dugaan... masyaAllah... aku tahu, Dia timpakan dugaan ke atas kita kerana kita mampu mengharungnya... malah, dugaan yg lebih berat dari ini pon pernah aku tempuhi..

hanya satu doaku... moga aku tetap sabar, tetap tabah, tetap kuat dan tetap berada di jalan NYA... aminnnnnn... so far ada 2 masalah besar sahaja buat masa ni..

1- masalah A... hrp2 cpt selesai dan aku bernazar puasa 2 hari dan hantar makanan sket utk bacaan yassin di surau umah aku dan masjid kt kampung..

2. masalah L... aduh! tetiba dpt tahu pg ni... knp??? di saat kritikal begini.. ya Allah... tolonglah aku.... aminnnnn...

mood nk bercuti ke bandung pon dh terencat sket.. tp tkpe... life must go on... i need to discuss nicely with my other half... :((((

2 comments:

Cho Zila said...

kenapa ni izza... saboler ajer yang akak dapat cakapkan... tapi kena cari jalan penyelesaian.. moga semuanya akan jadi baik2 ajer... bila nak ke bandungnyer ni...

izz said...

biasala kak... manusia kan.. insyaAllah sume setel nnt.. thanks..