Sunday, June 5, 2011

not ready!

salam...



owhhh... lama sudah ahkak menyepi ye... hehehe... banyak mende i need to attend to.. kenduri adik ahkak dan juga 'misscariage'.. hoho.. actually.. ianya lebih kpd lambat 'bendera jepun' je... udah lambat ahkak pon pulun telan mcm2 ubat kan.. sbb mmg ahkak NOT READY! huhu...


tetiba mcm bleeding teruk plak.. terus gi klinik and doc consult utk D&C... tkpela kan... terima kasih Tuhan kerana beri rezeki yang sekejapan itu.. tp hambaMu ini belum bersedia utk anak no 4... serius.. mesti org akan kata ala... rezeki anak2 kan ada... adoii... yes yes.. betul.. tp kalo nk pregnant pon ahkak belum bersedia... uishhh! bukan senang nk pregnant apatah lagi nk deliver the baby.. ahkak mahu bersedia dari segi spiritual dan fizikal.. ahkak nk lahirkan umat nabi Muhammad yang berkualiti...


yep! kualiti lebih penting dari kuantiti... biarlah anak3 dpt yg terbaik... sekadar kemampuan kita.. lagipon dua tiga menjak ni ada la beberapa masalah timbul... baiklah ahkak selesaikan itu semua dulu... syabil pon baru 1 tahun setengah.. ishk! give me a break for 5-6 years boley? hahaha.... ahkak nk memajukan diri dan keluarga dahulu... yg penting husband ahkak sependapat dgn ahkak... so, we go for it... family planning!


mmg la ada niat nk tambah lagi sorang pwincess jika diberikan Allah... ahkak percaya semua itu ketentuan Dia.. namun kita perlu usaha bukan? hehehe... inilah luahan hati ahkak... hahahaha... moga hari2 mendatang akan lebih baik dan kita sentiasa diberikan Allah kesejahteraan hidup dan berada di jalanNya hingga habis nyawa... amin...

4 comments:

LizHairi said...

serius darling miscarriage??sayang nye :(...xpe, next time bile dh ready leh try lagi...

izz said...

ye liz... tkpela... i pon blom bersedia... liz tgh usaha utk no 3 ke? hehehe caiyok!

tentang aku said...

aku plak mcm nak stat dah plan tuk baby tu... ok tak? hahha.. ko kata bulan 9 10 blh kan?

izz said...

yer... silakan caiyok!