Tuesday, May 17, 2011

masih di sini!

salam...

woooaaaaa... lamanya ahkak tidak update ini blog.. ehehe.. ada juge 2-3 entry yg nk update tp jari jemari ni mcm malas je nk menaip.. sekadar silent reader ajer... hehehe

baiklah... kali ni nk update psl photography job kat felda jengka 12 awal mei hari tu... terima kasih kpd adik ahkak ira kerana sudi menjemput ahkak merakamkan moment2 indah menjadi isteri.... thanks ira... :D


ahkak dgn perantin...




antara hasil yg digarapkan... tkleh le nk tepek banyak sgt kan... nnt tuan umah marah plak... hehehe.... lps ni ada 2 kenduri plak... tp free je sbb kenduri adik ahkak dan adik ipar ahkak punye majlis... hehehe

2 comments:

d said...

Salam Perjuangan,

Jutaan TERIMA KASIH kerana sudi melayari blog saya..

Saya begitu teruja melihat anda yang kelihatan bersahaja akan tetapi nampak ada kelebihan yang tersendiri..

Saya telah linkkan blog anda dalam senarai blog pilihan saya..

Blog anda akan menjadi salah 1 rujukan dan semangat baru untuk saya dan kesemua Pejuang Media Maya terus mara mengaplikasi perjuangan ini.


Sekian,

Melayu CinDia
Blogger Gelombang Rakyat

http://gelombang-rakyat.blogspot.com/

izz said...

terima kasih en GR... saya cintakan kedamaian dan moga negara kita aman dr manusia yg cuba menghancurkannya...