Sunday, July 11, 2010

hangin! tp sekejapan ajer...

salam..

ini adalah berkisar kehidupan somi isteri yer puan2... bukan nk aibkan sesape.. sekadar dok tulih apa yg terbuku dihati... ermmm... maaf ye en somi... hehehe...

agaknya kalo org yg dh beranak 3 mcm aku akan berperasaan begini yer?? al-kisahnye maid ai coti weekend lps.. so, malam jumaat dia dh cabut balik ke gombak.. so, sume ai kena buat sndirilah kan.. kebetulan jumaat mlm tu somi ai keje 24jam... ai tk kisah sgt nk jaga ank2 nan 3 org itew.. walopon agak penat kerana ank kecit2 lg.. 4 tahun, 2 tahun dan yg paling kenit 9 bulan ... kalo bab menjaga mmg tk kisah tp kalo umah dh macam tongkang pecah mmg ai KISAH! hehehehe.. nak masak lagik, nak sidai baju??? ermmm.... bole bayangkan tak??

pastu bila si somi ada di umah beliau telah menidurkan diri plak! aik??? memang hangit je hati kan... dh la kena bangun kul 7pg... maksudnya lps semayang subuh dh tak boleh nk lelap mata balik la kan.. sbb si kenit mmg bangun awal.. kul 6.30 dh dok tersengih2... hehehe.. kalo ada maid tu leh la dilajak kan ke angka 9... huhu .. berbalik kepada si somi yg tidur tu mmg la mulut ni tkleh dok diam ditambah dgn hati yg mendidih ajer... ai tahu jika tkde kes di opis mmg dia akan zzzzzzzzzz ajer... ate, kt umah meh la nolong ai sket bang oi.... semak rasa mata ni ha nengok lantai comot dek kerana air teh yg tumpah, sos tomato melekit atas meja, surat khabar serata rumah dikecai2 dek budak kenit tu.. toys jangan cakap le... abis selerak serata pelusuk umah... uwaaaaaaaaaaaaaaa

mmg org kata.. tkpela... budakkk.. nnt derang dh tido kemaslah... tp yg kemas selalunya adalah tangan ai la jugek puan2 ... kepada somi2 sekalian tolonglah faham perasaan isteri anda... penat seh! kepada somi ku... ampun ye bang, ai mmg senang naik hangin .. tp kejap je hangin puting beliung nyer... pastu ai ok kan... kan? kan?... hehehehe.. ada member opis tanya bila nk produce no. 4?? APA??? aduh.... biarlah enjin ai relaks dulu and anak2 nan 3 org tu membesar dgn baik dulu yer kawan2... hehehehe...

aktiviti anak2 lps mandi...


lagik...

ermmm... syahmi .. katun.. katun..


kyra dgn beskal syahmi..


budak kenit..

4 comments:

fuza hikari said...

Sbr je r kak..nk wt cmne..mmg tu jela keje owg puan..da besa ku dgr..istri yg kne wt 2 keje (t'msok yg kt uma 2 ler)
Anyway, tomey2 ank2 akak..winks~

N.A.I said...

hehe..bila dh ade si kecik ni mmg dh biase dh rumah bersepah,dulu awal2 tgk skt mate jgk tp skrg ni layannnn je,padahal malas..hohoh

Nurul said...

ehehehe..standed lah kan anak2 kecit nih..kami sampai satu tahap si zepul pi kunci bilik2 yg simpan toys sbb kemas sekejap lepas tuh kena kumbah dgn zakwan..yg si zahirah join sekaki..adoi...

izz said...

fuza : a'ah le dik oii.. thanks for the pujian.. hehehe

nai : yela sgt nai... tp kalo dh pening nengok sepah naik angin jugek...

nurul : hihi... gitula yer.. tu baru dua... aku niha tige!!!.. si kenit tu pon boleh tahan kalo nyepah umah... adoooiii...