Thursday, January 14, 2010

kehilangan...

salam..

3 hari lps rantai emas kyra yg ayah beli hilang.... arrggghhhh.... tensen jugak... sbb yelakan ayahnya yang belikan... siap ayah belikan pendant huruf S konon nya meaning Saiful and Syaqira la kan.. mak riso sgt ayahnya marah.. si bibik mmg dh pucatla bila mak tnya mana rantai kyra... kelam kabut dia g mencari sekitar playground n kt umah... nk tuduh bibik yang amik tk boleh juga sbb mak sndiri tk tau ape sebenarnya berlaku... mgkin tercicir, sbb gelang tangan dia pon dh 3-4 kali jugak tercabut tp sib baik tercicir dlm umah juge... aduhai... si bibik siap ckp, kalo tk jumpe potong aje gaji dia.. ermmm.. tk sampai ati pulak... dalam hati mak ingatkan diri SETIAP YANG BERLAKU PASTI ADA HIKMAH DISEBALIKNYA...

dh msg si ayah menyatakan rantai anak daranya ilang (takut nak call.. huhu) dia call n ckp nak buat mcmana dh nak ilang then ayahnya soh smpan gelang kyra... emmm.. yes tuan! bila mak timang si syabil mak dok berkata dalam hati.. ni Tuhan amik balik rantai anak mak jer.. kalo dia amik balik anak2 yang dipinjamkan Nya mcmana??? menitis juga airmata keibuan mak masa tu..Ya Allah.. pinjamkanlah anak2ku seumur idupku.. begitu juga dengan suami ku.... eeheheheh...

untuk kyra.. nnt ibu dh ada dt manyak sket ibu gantikan yg baru yer... errr... rege emas kt pasaran dah naik sampe RM134 per gram weh! uihhhh..... ridiculous tul!



inilah ghupe rantai yang ilang iteww.. ada sape2 trjumpe?? ehehehe

2 comments:

SyahNas80 said...

huhu sabar2.. ada hikmah rantai tu hilang.... comeynyer kyra ni.. bile nak bawak datang opis? huhu

LizHairi said...

ja,hilang2 nie mmg standard kot.rantai kaki sarah hilang time raye aritu.nak nangis aku.hadiah first dr atuk ngan wan.nak wat camne,xder rezki...