Wednesday, August 19, 2009

mencari kebenaran...

salam..

again about politics... hehehe.. aku akan cuba cari jawapan sampai puas hatiku... dan sampai aku rasa bosan.. hehehe... pagi tadi lps breakfast seperti biasa aku beli suratkhabar.. tetiba dtg satu pak aji berbaju batik.. oleh kerana hari ni hari kamis, aku pasti dia mungkin kakitangan kerajaan.. dgn bangganya dia membeli akhbar pembangkang, suara keadilan dan juga harakah... hehehehe setiap satu harga rm2... tetiba hati aku tercuit utk menatap dan membeli akhbar pembangkang nih... disamping itu hati aku berkata-kata.. ermmm.. nama je kakitangan kerajaan tp menyokong pembangkang.. cari rezeki dgn kerajaan.. isu lapuk! aku tahu ramai staf kerajaan menyokong pembangkang tetapi kerajaan tidak pula mengambil tindakan.. atau mereka2 ini terlepas dr tindakan... aku sndiri tk pasti.. pilihan masing2..

secara sepintas lalu aku dapati dua akhbar ini terang-terangan menghentam BN... tidak seperti akhbar harian yg sering aku baca.. tulisannya masih berlapik.. muka depan suara keadilan besar2 menulis "Najib bayar yahudi' aku telah pon melayari website yg dikatakan...

http://www.apcoworldwide.com/content/news/press_releases2009/malaysia0809.aspx

ermmm... macamana nak komen yer.... pasti ke kalo DAP berkuasa mereka2 ini tidak menggunakan perkhidmatan APCO ini.. wallahualam.... pusing kepala nk fikir.. nanti2 la.. kalo aku dh malas nak ulas psl politik ni aku ulas psl dunia seni tanahair yang tak kurang bergolaknya... huhu

No comments: